LAPTOP
regeling

Laptop via school

Alle leerlingen die bij ons op school komen hebben een laptop nodig. Wij werken met de “Terra Mobile 360-11 V2shape the Future”. Deze laptop kost € 650,-. Praktijkonderwijs heeft hiervoor een laptop-regeling waar u als ouder(s)/verzorger(s) gebruik van kunt maken, wanneer u niet in staat bent om dit materiaal (geheel) te bekostigen.

U betaalt dan zelf € 300,- voor de laptop en het overige deel van de kosten: € 350,- wordt betaald door de school.

De laptop is daarmee van uw kind. Uw kind kan deze laptop ook mee naar huis nemen om er thuis op te werken. Voorwaarde is wel dat uw kind deze laptop elke dag bij zich heeft op school of in zijn/haar eigen kluisje bewaart op school.

Betalen in termijnen

Wanneer u gebruik wenst te maken van de laptop-regeling ontvangt u van ons formulier. Op dit formulier kunt u uw betalingsvoorkeur aangeven. U kunt het bedrag in één keer betalen, maar het kan ook in 3 of 5 termijnen.

U ontvangt het formulier laptop-regeling tijdens de eerste kennismakingsavond voor ouders van de nieuwe brugklassers.

*Ouder(s) en verzorger(s) voor wie de aanschaf van een laptop een financieel probleem oplevert, kunnen voor hun kind ook tijdelijk een apparaat in bruikleen krijgen.

Ook biedt de gemeente waarin u woont, regelingen waar u mogelijk gebruik van kunt maken. Informatie vindt u op de website van uw gemeente.

In Zwolle is er de Kindregeling l Gemeente Zwolle voor tegemoetkoming in diverse schoolkosten.