Klachtenprotocol

Wij gaan zorgvuldig om met onze leerlingen en we willen klachten zoveel mogelijk voorkomen. Toch kan het voorkomen dat een leerling of ouder/verzorger het ergens niet mee eens is of vindt dat er iets niet goed gaat. Daarvoor hebben we een klachtenprotocol.

Mentor en klachtenmeldpunt

Heeft u een klacht? Dan is de mentor het eerste aanspreekpunt. Eerst proberen we om samen met u een oplossing voor het probleem te vinden. Als dat niet lukt, kunt u uw klacht doorgeven aan het klachtenmeldpunt van TalentStad Praktijkonderwijs. Dit kan hier.

Klachtenprotocol Landstede Groep

Leidt dit ook niet tot een goede oplossing, geef dan uw klacht door aan een commissie buiten Landstede Groep. Waarom Landstede Groep? TalentStad Praktijkonderwijs is onderdeel van Landstede Groep en daarom volgen we het klachtenprotocol van de Landstede Groep.